Veelgestelde vragen
Op deze pagina staan de meest gestelde vragen. Op zoek naar een antwoord, maar staat die er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Service en contact (6)
  • Maandag 11:00 – 18:00
  • Dinsdag 09:30 – 18:00
  • Woensdag 09:30 – 18:00
  • Donderdag 09:30 – 18:00
  • Vrijdag 09:30 – 20:00
  • Zaterdag 09:30 – 16:30
  • Zondag gesloten


Gratis parkeren – invalidevriendelijk

  • Maandag 11:00 – 18:00
  • Dinsdag 09:00 – 18:00
  • Woensdag 09:00 – 18:00
  • Donderdag 09:00 – 18:00
  • Vrijdag 09:00 – 20:00
  • Zaterdag 09:00 – 16:30
  • Zondag gesloten


Gratis parkeren – invalidevriendelijk

Druten
Bereikbaar per auto, ruime parkeergelegenheid voor het pand.
Per bus, halte Westerhout op 3 minuten loopafstand van de winkel.
Telefoon Druten: 0487-517317
e-mail: info@theja-wonen.nl

Veenendaal
Bereikbaar per auto, ruime parkeergelegenheid voor het pand.
Telefoon Veenendaal: 0318-542923
e-mail: info@theja-wonen.nl

Dat is geen probleem, mits uw bestelling nog niet in productie is genomen.

Theja is aangesloten bij het CBW. CBW erkende winkels bieden meer zekerheid dan andere woonwinkels. Voor meer informatie zie Theja CBW erkend.

Uw bon is uw garantiebewijs.

Vloeren (6)

Theja heeft verschillende duurzaam geproduceerde vloeren in haar assortiment. Vraag hiernaar in het adviesgesprek in de winkel.

Hiervoor bestaan verschillende 10 DB geluid reducerende ondervloeren. Deze zijn geschikt als ondervloer voor alle soorten producten.

Deze worden op verzoek van de kant meegeleverd en gemonteerd.

Theja adviseert hier PVC, laminaat en vinylvloeren.

Er zijn een aantal laminaatvloeren die de fabrikant geschikt acht voor de badkamer. Bij voortdurende inwerking van vocht adviseert Theja een stenen vloer.

-PVC vloeren gelijmd op een betonnen vloer
-Click PVC met een speciale ondervloer
-Tapijt geschikt voor vloerverwarming
-Geheel verlijmd vinyl
-Laminaat met een speciale ondervloer

Raamdecoratie (7)

In principe kunnen alle soorten decoratie. Door hun eigenschappen zijn gordijnen en inbetweens het meest geschikt.

Het meest geschikt zijn plissés en duettes, of aluminium jaloezieën van 25 mm. Deze zijn door hun lichte gewicht en dikte het eenvoudigste te bedienen.

Bijna alle raamdecoratie kan ook elektrisch op afstand bedienbaar geleverd worden.Bepaalde producten kunnen bediend worden met een bedieningsstok.

Voor alle raamdecoratie staat de lichtdoorlatendheid vermeld in het stalenboek. U kunt een staal overdag voor het raam houden om een goede indruk te krijgen.

Als er een goede ventilatie is kunnen er:
– Aluminium jaloezieën
– Plissés en duettes
– Houten of kunststof jaloezieën
– Rolgordijnen
– Lamellen

Dit zijn spankabels of koorden langs de zijkanten van verschillende producten zoals rolgordijnen, horizontale jaloezieën of plissés en duette’s. Zo gaat de raamdecoratie niet hangen als de ramen gekanteld zijn.

Dat kan, als er een goede ventilatie is.

Trapbekleding (4)

Theja bouwt geen trapverlichting in.

Indien gewenst kan Theja tegen een vergoeding uw oude trapbekleding verwijderen.

De kosten zijn afhankelijk van het soort product dat u kiest. De eenvoudigste en voordeligste oplossing is tapijt.

Een trap kunt u bekleden met tapijt, PVC of Vinyl.

Klachten (5)

Dat kan bij de betreffende winkel waar uw product gekocht is.

Tel. nr.  Druten: 0487-517317
Tel. nr.  Veenendaal: 0318-542923
e-mail: info@theja-wonen.nl

Meld dit bij Theja, dan lost Theja dit zo snel mogelijk op.

Tel. nr.  Druten: 0487-517317
Tel. nr.  Veenendaal: 0318-542923
e-mail: info@theja-wonen.nl

Een defect product wordt ofwel door Theja retour gezonden naar de fabrikant, ofwel ter plaatse gerepareerd. Is uw product defect? Neem dan altijd direct contact op met Theja. 

Tel. nr.  Druten: 0487-517317
Tel. nr.  Veenendaal: 0318-542923
e-mail: info@theja-wonen.nl

 Een klacht wordt binnen drie werkdagen opgepakt.

In dit geval neemt u telefonisch of per mail contact met Theja op. Stuurt u indien mogelijk foto’s mee. Theja geeft altijd binnen drie werkdagen een reactie. 

Tel. nr.  Druten: 0487-517317
Tel. nr.  Veenendaal: 0318-542923
e-mail: info@theja-wonen.nl

Meetservice (5)

U kunt in de winkel een selectie van stalen maken die Theja daarna meeneemt tijdens het meten. Indien u niet naar de winkel komt kan in overleg met Theja een selectie gemaakt worden.

Tot een straal van 25 kilometer rondom de betreffende vestiging is de meetservice van Theja gratis. Buiten 25 kilometer worden in sommige gevallen meetkosten berekend.

Dan is dit de verantwoordelijkheid van Theja en ontvangt u een nieuw product.

Dat is mogelijk, alleen kan Theja dan geen verantwoordelijkheid dragen voor eventuele meetfouten.

Binnen een straal van 25 kilometer rondom de betreffende vestiging komt Theja gratis opmeten. Buiten 25 kilometer komt Theja op aanvraag ook opmeten. Dit is alleen niet in alle gevallen gratis.

Montageservice (5)

Dat is mogelijk, zo lang de onderdelen leverbaar zijn bij de fabrikant.

Binnen een straal van 25 kilometer rondom de betreffende vestiging komt Theja gratis monteren. Buiten 25 kilometer komt Theja op aanvraag ook monteren. Dit is alleen niet in alle gevallen gratis.

De parkeerkosten zijn voor rekening van Theja.

-Tijdens het meten wordt door Theja bepaald of de ondervloer goed is.
-De kamers dienen leeggeruimd te zijn.
-Indien gewenst kan Theja tegen betaling oude vloerbedekking verwijderen of meubels verplaatsen.

Binnen een straal van 25 kilometer rondom de betreffende vestiging komt Theja gratis monteren. Buiten 25 kilometer komt Theja op aanvraag ook monteren. Dit is alleen niet in alle gevallen gratis.

Zonwering (5)

Screens zijn zonwerend, onopvallend en aan te sluiten op uw Smart Home systeem. U kunt wel naar buiten kijken maar mensen kijken niet bij u naar binnen. Screens zijn er in alle maten en in verschillende kleuren.

– Losliggend vuil verwijderen
– Afdoen met sop en een doekje
– Goed naspoelen
– Laten drogen voor oprollen

Buitenzonwering zoals knikarmschermen en screens kan Theja vervangen.

Vervangt u eerst de batterijen. Is het probleem hiermee niet verholpen, neem dan contact op met Theja.

Tel. nr.  Druten: 0487-517317
Tel. nr.  Veenendaal: 0318-542923
e-mail: info@theja-wonen.nl

Alle soorten zonwering in ons assortiment kunnen op afstand bediend worden.

Gordijnen (5)

De gemiddelde tijd tussen bestelling tot ophangen is 4 weken.

Theja heeft verschillende duurzaam geproduceerde gordijnen in haar assortiment. Vraag hiernaar in het adviesgesprek in de winkel.

Verduisterende stoffen hebben de eigenschap om minder soepel te vallen. In een adviesgesprek lichten wij de eigenschappen van de stoffen van tevoren toe.

Bijna alle gordijnen kunnen uitgewassen worden. Op elk gordijn staan wasvoorschriften.

Ja, de gordijnen van Theja worden zorgvuldig opgemeten en op maat gemaakt.

Staat uw vraag er niet bij?

Stel hem hieronder of gebruik een van de andere contactopties.
  • * verplicht veld. Wij verwerken uw persoonsgegevens conform het privacybeleid van Colors@Home Theja